Medlemsformer

Välkommen att bli medlem i Kiladalens GK! Här välkomnar vi alla - gammal som ung.

I alla medlemsskap ingår:

• Golf-ID och tillgång till "min golf" för bokning av goltider mm
    • Tidningen GOLFA Svenska Golfförbundet
    • Anslutning till Svenska Golfförbundet och medlemsförsäkring

Våra olika medlemsformer

Fullvärdig medlem

Som fullvärdig medlem har du fritt spel alla dagar. Du kan välja på att vara spelrättsmedlem eller årsmedlem (se spelrättsregler). Som fullvärdig medlem får dina gäster 50 kr rabatt på ordinarie greenfee (max 3 per tillfälle).

Prova på medlem 1 år
Som ny medlem hos oss kan teckna dig för ett 1-årigt prova-på medlemskap. Tecknar du medlemskap efter den 1 september gäller även ditt medlemskap för år 2025.

Vardagsmedlem
För dig som nästan bara spelar på vardagar. Du spelar fritt alla helgfria vardagar.
Om du vill spela helg så betalar du aktuell 9-hålsgreenfee.

Sågarbacken
Du kan också välja att vara medlem enbart på Sågarbacksslingan, den något enklare, av de två slingorna.
Du kan antingen ha detta medlemskap med eller utan spelrätt

Greenfeemedlemskap

Vi har nu flera varianter att välja på:

Greenfee 1 ingår en gratis 9-hålsgreenfee.
För fortsatt spel betalar du ordinarie greenfee för 9 och 18 hål.

Greenfee 2 ingår det 2 gratis 9-hålsgreenfee.
För fortsatt spel betalar du ordinarie 9 håls greenfee  oavsett om du spelar 9 eller 18 hål.

Greenfee 14 ingår det 6 st 9-hålsgreenfee och 8 st 18-hålsgreenfee.

Studerande
För dig som studerar och kan uppvisa giltig studentlegitimation

Autogiro
Nu finns det också möjlighet att dela upp årsavgiften på upp till 12 månader. Kontakta kansliet så hjälper vi dig att komma igång.
En administrationsavgift på 27,50 kr/månad debiteras. Autogiro kan endast tillämpas på årsavgifter över 2000 kronor.